Wtorek, 21 lipca 2015
Raport Merlin.pl
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru412
Firma Merlin.pl opracowała raport z przeprowadzonego w ostatnim okresie badania dotyczącego zwyczajów czytelniczych Polaków. Badanie przeprowadzono techniką ankietową wśród klientów Merlin.pl w maju 2015 roku. W badaniu wzięło udział 1013 osób. Na pytanie, jak często czytelnicy sięgają po książki, aż 55 proc. ankietowanych odpowiedziało, że codziennie, 38 proc. natomiast twierdzi, że kilka razy w tygodniu, a jedynie 7 proc., że po lekturę sięgają rzadziej. Z badania wynika również, że częściej po książki sięgają kobiety, osoby z dziećmi, osoby wykształcone oraz osoby będące w związku. Na pytanie, gdzie i kiedy czytamy książki, najwięcej osób opowiedziało się za „łóżkiem przed snem”, później w rankingu sąpopołudnia i weekendy, …
Wyświetlono 25% materiału - 105 słów. Całość materiału zawiera 420 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się