Czwartek, 8 marca 2018
18 inwestycji od początku roku

Osiem Future Store Empik: trzy premierowe salony i pięć sklepów po przebudowie oraz 10 księgarni MOLE MOLE – Grupa Empik podsumowuje rozwój w pierwszych tygodniach 2018 roku. Jak zapowiada Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Grupy Empik – intensywna ekspansja tych dwóch formatów będzie kontynuowana w kolejnych miesiącach 2018 roku.
Sieć Empik liczy aktualnie 248 salonów. Od początku 2018 na mapie pojawiły się nowe sklepy z kluczowymi elementami koncepcji Future Store – w Galerii Katowickiej, w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu oraz w szczecińskim Molo, pięć istniejących lokalizacji przeszło natomiast remodelling. Jeszcze w marcu swoją premierę będą miały Empiki w Tychach (Gemini), we Wrocławiu (Auchan Bielany) a na początku kwietnia – w Gnieźnie (Galeria Piastova) i w Poznaniu (Komorniki). Jednocześnie z intensywnym programem otwarć nowych salonów, prowadzona jest akcja przebudowy wybranych działających lokalizacji do formatu Future Store. – Z naszych flagowych sklepów metamorfozę przejdą w najbliższych miesiącach na przykład Empik w Galerii Krakowskiej oraz Empik w Złotych Tarasach. Po przebudowie będą to nowoczesne sklepy w ciekawej architekturze z licznymi udogodnieniami dla klientów – informuje Ewa Szmidt-Belcarz.
Do końca 2018 roku Empik wzbogaci się o jeszcze kilkanaście nowych lokalizacji.

Koncept MOLE MOLE miał swoją premierę 10 miesięcy temu, a obecnie w całej Polsce działa już 30 księgarni. „Sieć składa się przede wszystkim ze sklepów własnych, ale pod szyldem MOLE MOLE działają też księgarnie pracujące w modelu franczyzowym” – informuje Ewa Szmidt-Belcarz. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami do końca 2018 roku w całej Polsce zadebiutuje jeszcze min. dziesięć nowych księgarń MOLE MOLE.

Najbliższe otwarcia planowane są w Poznaniu (Plaza), Toruniu (przy Rynku), Warszawie i Koszalinie (Emka). „Księgarnie otwieramy zarówno w obiektach nowoczesnego handlu, jak i w lokalizacjach tradycyjnych. W kręgu naszych zainteresowań są lokalizacje atrakcyjne pod względem footfallu, a w przypadku centrów handlowych pod względem ich jakości oraz tenant mixu. Są to powierzchnie po innych najemcach w istniejących centrach handlowych oraz nowo-powstałe projekty” – podsumowuje Ewa Szmidt-Belcarz.

Podaj dalej