Wtorek, 17 lutego 2015
Dwa lata w stylu BookRage
Za nami dwa lata funkcjonowania serwisu BookRage (www.bookrage.org), który oferuje możliwość grupowych zakupów e-książek, w postaci określonych pakietów, dostępnych przez 14 dni. Operatorem serwisu jest firma Code Red, a za samą akcję odpowiadają: Paweł Dembowski, Michał Michalski i Tomasz Stachewicz. Sieć dała silny impuls rozwojowy dla sprzedaży książek nie zasiedlających długimi tygodniami listy bestsellerów sieci handlowych, a nawet internetowych księgarń. Właśnie ten, nieco uśpiony, potencjał wykorzystuje model działania na jakim oparto BookRage. - 16 dotychczasowych akcji BookRage (nie licząc pakietu AudioBookRage) zebrało do tej pory 725.821.20 zł” - relacjonuje Michał Michalski, jeden z inicjatorów systemu, …
Wyświetlono 25% materiału - 95 słów. Całość materiału zawiera 380 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.