Poniedziałek, 10 lipca 2017
Amazon ponownie został uznany za najcenniejszą markę na świecie w kategorii handlu detalicznego. Koncern znalazł się na czele zestawienia BrandZ Top 100 za rok 2017, zrealiowanego przez WPP i Kantar Millward Brown. Marka ta odnotowała także najszybszy wzrost w pierwszej dwudziestce detalistów w rankingu BrandZ - aż o 41 proc. (wartość: 40,1 mld USD) w ujęciu rok do roku. Amazon zawdzięcza ten sukces nieustannym …
Wyświetlono 25% materiału - 64 słów. Całość materiału zawiera 257 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.