Wtorek, 10 grudnia 2002
Święty Wojciech to drukarnia, księgarnia, wydawnictwo, ogólnopolska dystrybucja i marketing oraz kilka czasopism katolickich. W tej firmie o tak rozbudowanej strukturze powstała idea skoncentrowania promocji i reklamy w jednym miejscu. Na początku roku zostało powołane Biuro Promocji i Reklamy Święty Wojciech, kierowane przez dyrektora Romana Wolniewicza. Jesienią tego roku biuro zaczęło wychodzić ze stadium samoorganizacji. Na początku przyszłego roku powinno ruszyć pełną parą. To jedyna tego rodzaju jednostka w Polsce działająca na "rynku kościelnym". Oprócz kompleksowej obsługi samego Św. Wojciecha, BPiR zamierza wyjść ze swoimi usługami na rynek zewnętrzny - nie tylko na rynek wydawniczy, czy wyłącznie do firm katolickich. Dzięki potencjałowi firmy-matki biuro może proponować kompleksową obsługę w zakresie reklamy wydawniczej (opracowanie, przygotowanie, druk, oprawa i dystrybucja dowolnych druków reklamowo-promocyjnych), …
Wyświetlono 25% materiału - 121 słów. Całość materiału zawiera 485 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.