Poniedziałek, 23 kwietnia 2018
Wspólne czytanie dzieci i rodziców
Ogólnopolska akcja społeczna promująca czytanie dorosłych z dziećmi i pokazująca, jak wspólna lektura wpływa na rozwój emocjonalny najmłodszych. Poczytaj mi, ponieważ dzięki temu nauczę się rozpoznawać i nazywać swoje emocje! Celem przedsięwzięcia jest ogólnopolska kampania informacyjna: promocja korzyści, jakie płyną z czytania generacyjnego, ze szczególnym naciskiem na umiejętność rozpoznawania i komunikowania swoich emocji przez dzieci. Projekt polega na przekazaniu 100 zgłoszonym do akcji przedszkolom z całej Polski 300 bezpłatnych egzemplarzy książek z serii „Lama, lama” dla dzieci w przedziale wiekowym 4-6 lat wraz z materiałami dydaktycznymi (scenariuszami zajęć dla wychowawców oraz teczkami z arkuszami zadań dla dzieci). Dzieci po lekturze przygód lamy będą zastanawiać się nad tym, jakie emocje towarzyszą małemu bohaterowi, jak lama komunikuje je swojej mamie, co jej pomaga przezwyciężyć trudności. Ma to stanowić punkt wyjścia do rozmowy o przeżyciach przedszkolaków. Chcielibyśmy zaprosić do projektu specjalistów z różnych dziedzin: psychologów, pediatrów, pedagogów, filologów, kognitywistów, naukowców, którzy mogliby poświadczyć, iż rozwój – poprzez czytanie – w pierwszych latach życia jest fundamentalny dla rozwoju człowieka (szczególnie, w naszej akcji, emocjonalnego). Drugą grupą, którą chcielibyśmy prosić o wejście w rolę promotorów, są znani i lubiani rodzice, którzy wykonują najróżniejsze zawody, ale ich wspólnym mianownikiem jest znajdowanie i pielęgnowanie czasu na wspólne czytanie z dziećmi książek. Promotorami naszej akcji zostali m.in.: Grzegorz Kasdepke, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Wojciech Mann, prof. Michał Rusinek, prof. Mikołaj Spodaryk, Ewa Świerżewska, Magdalena Walach, Łukasz Wojtusik oraz Marek Zając. Oczywiście, aby dotrzeć z kampanią informacyjną, ukazującą wartość lektury generacyjnej, będziemy potrzebowali również sztabu zaangażowanych przedstawicieli mediów tradycyjnych oraz internetowych, w tym blogerów, którzy podzielą nasz zapał i podejmą trud podania dalej Małej Lamy! Dlaczego inspiracją dla akcji była seria „Mała Lama”? Przygody Małej Lamy pokochały dzieci, rodzice i nauczyciele – seria odnotowała ponad 10 mln sprzedanych egzemplarzy na całym świecie. Każdy tytuł zdobywał szturmem listę bestsellerów the New York Times. Seria została przetłumaczona już na osiem języków. Na książkach o Małej Lamie poznał się także Netflix, produkując na ich podstawie serial animowany dla dzieci. Dlaczego Mała Lama podbiła serca dzieci? Ponieważ rośnie z nimi. …
Wyświetlono 25% materiału - 335 słów. Całość materiału zawiera 1340 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się