Czwartek, 23 października 2014
Szkolenie 30 października w Warszawie
Biblioteka Analiz zaprasza do udziału w szkoleniu "Dystrybucja na rynku książki – jak to działa?". Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami rynku dystrybucyjnego i najważniejszymi kanałami dystrybucji oraz analiza zagadnień związanych ze skuteczną dystrybucją. Szkolenie kierujemy do wszystkich wydawców: do tych, którzy podejmują lub podjęli pierwsze kroki na rynku wydawniczym – posiądą wiedzę o strukturze rynku dystrybucji, jak i z kim to robić skutecznie, na co być przygotowanym do tych z doświadczeniem w branży – będą mogli poznać inne spojrzenie, skonfrontować swoją wiedzę lub przeszkolić swoich pracowników. Plan szkolenia: 1. Dystrybucja - element marketingu mix- jaka jest rola dystrybucji w procesie sprzedaży? 2. Zmiany na rynku dystrybucji po 1995 roku- jakie usługi zmieniły rynek dystrybucji?- o czym trzeba pamiętać, aby ustrzec się przed stratami? 3. Jak zaplanować strategię dystrybucji?- jakie usługi proponują firmy zajmujące się dystrybucją?- jak właściwie ocenić własne potrzeby i czym się …
Wyświetlono 25% materiału - 143 słów. Całość materiału zawiera 573 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.