środa, 11 lutego 2015
Badanie social media 2014
Jak wynika z najnowszego badania IRCenter, najpopularniejszymi serwisami społecznościoweymi w Polsce pozostają Facebook i YouTube. Słabnie natomiast tendencja do korzystania z wielu tego typu platform społecznościowych.Wszystkie dane pochodzą ze zrealizowanego przez IRCenter badania "Social Media w Polsce. 2014". Badanie ma charakter cykliczny i ma na celu pomiar trendów konsumpcji mediów cyfrowych w Polsce. Dane ilościowe zostały zebrane metodą CAWI za pośrednictwem panelu badawczego na reprezentatywnej próbie 1200 internautów.Jak się okazuje, co szósty internauta korzysta z Facebooka codziennie, a serwis YouTube odwiedzamy kilka razy w tygodniu (33 proc.). Użytkownicy pozostałych kanałów korzystają z nich kilka razy w ciągu miesiąca.„Pomimo nieustająco wysokiej popularności głównych …
Wyświetlono 25% materiału - 102 słów. Całość materiału zawiera 409 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.