środa, 22 października 2014
Raport Instytutu Monitorowania Mediów
„Regularnie prowadzone raporty oraz kampanie społeczne alarmują od lat o niezadowalających statystykach dotyczących czytelnictwa w Polsce. Tradycyjna forma książki drukowanej musi mierzyć się z nowoczesnymi technologiami i licznymi tekstowymi komunikatami, które docierają do nas każdego dnia za pośrednictwem wielu różnych nośników. Przebicie się przez taki gąszcz informacyjny może być trudne nawet dla e-booków. Dlatego Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, jak książka miewa się właśnie w tym - nietypowym dla niej, a naturalnym dla internautów – środowisku, czyli w social mediach. Od początku 2014 roku w sferze mediów społecznościowych pojawiło się …
Wyświetlono 25% materiału - 89 słów. Całość materiału zawiera 356 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.