Czwartek, 24 lipca 2003
Trwa wojna cenowa wokół nowego tomu "Harry Pottera". Księgarnie na całym świecie prześcigają się w udzielanych klientom rabatach, a przodują w tym firmy internetowe. Wiadomo - kto pierwszy, ten zrealizuje większy obrót, choć niektórzy posunęli się do absurdu, sprzedając książkę poniżej kosztów zakupu. Wielka Brytania Duża sieć British Bookshops zaproponowała cenę sprzedaży na poziomie 9,99 GBP. W H Smith, Ottakar’s i Borders sprzedają edycje w twardej oprawie za 11,99 GBP - 5 GBP poniżej zalecanej ceny detalicznej, ale na poziomie zapewniającym niewielki zysk. Books Etc. dokonał obniżki do 13,99 GBP. Wielkie sieci supermarketów zredukowały cenę nawet poniżej 9,99 GBP. Tesco, która prowadziła sprzedaż internetową w cenie 7,64 GBP, to …
Wyświetlono 25% materiału - 109 słów. Całość materiału zawiera 437 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.