Wtorek, 20 grudnia 2005
Sonda
Czy obecność na targach książki daje hurtowni jakieś korzyści? Zbadaliśmy. – Korzyści doraźnych z tego nie ma. Nie wystawiamy i nie sprzedajemy tu książek żeby odnieść korzyści finansowe – mówi Jacek Olesiejuk. Podobne zdanie ma Paweł Filar z Platona. – Na targach prezentujemy i sprzedajemy książki tych wydawców, którzy sami nie decydują się na uczestnictwo. Jeżeli chodzi o wynik ze sprzedaży, pokrywa on wydatki związane z ekspozycją w około 20 proc. Odrębne zdanie wyraża Tadeusz Żochowski ze Składnicy Księgarskiej: – Jeżeli hurtownia nie ma na wyłączność książek danego wydawcy, to nie będzie organizowała stoiska. Inaczej gdy sam jest wydawcą lub ma na wyłączność kilku wydawców. Teresa Włochyńska, prezes Azymutu, twierdzi natomiast: – Dystrybuujemy książki wydawców, …
Wyświetlono 25% materiału - 115 słów. Całość materiału zawiera 461 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się