Piątek, 23 marca 2018
Wyniki badań Daymakerindex 2018
„Klientem trzeba się zaopiekować, a sklep nie może być nudny jeśli chce przetrwać” – to najważniejszy wniosek płynący z najnowszej odsłony rankingu polskich sieci sprzedaży detalicznej Daymakerindex 2018. Podczas seminarium, goście specjalni – Åsa Parsmo i Tommy Zee podzielili się wiedzą z zakresu budowania relacji pomiędzy marką a klientem. Jak podkreślali eksperci Dymaker, w dobie rosnącej sprzedaży internetowej, podniesienie poprzeczki w zakresie customer experience wydaje się być jedynym rozwiązaniem na jej utrzymanie. Coroczne badanie Daymakerindex (DMI) oceniające poziom obsługi w sektorze handlu detalicznego przeprowadzono w Polsce po raz ósmy. W tym roku przebadano 18 branż sprzedaży detalicznej, 130 sieci handlowych, łącznie 750 sklepów. Całkowity wynik badania DMI w …
Wyświetlono 25% materiału - 108 słów. Całość materiału zawiera 432 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się