Piątek, 15 marca 2019
7. miejsce w rankingu poziomu obsługi klienta i najwyższy wynik w branży księgarskiej

Jakość obsługi Klienta w sieci Księgarnie Świat Książki co roku wzrasta. W 2018 roku sieć zajęła 27. miejsce spośród badanych 130 sieci sklepów. W tym roku sieć uplasowała się na 7. miejscu wśród 108 sieci. W ciągu trzech ostatnich lat poziom obsługi Klienta w sieci Księgarnie Świat Książki wzrósł o ponad 30 proc., uzyskując wynik 93,7 proc.

Daymakerindex jest raportem corocznie opracowywanym przez Daymaker nieprzerwanie od roku 2009. Metodą pomiarową wykorzystywaną w badaniach jest Mystery Shopping, który polega na tym, że sklep odwiedzany jest przez „tajemniczego klienta” (Mystery Shopper), który następnie wypełnia ankietę dotyczącą wizyty. Badanie bazuje na 540 obserwacjach podzielonych na 108 sieci sklepów, które działają w 12 branżach sektora handlu detalicznego. Każda z sieci sklepów została poddana pięciu obserwacjom, które zostały przeprowadzone w okresie między 11 a 31 stycznia 2019 roku.

Sieć Księgarnie Świat Książki stale rozwija się. W 2018 roku powiększyła się o 20 nowych lokalizacji. Obecnie liczy 126 księgarń. Oprócz wysokiej obsługi Klienta, sieć stale poszerza swoją ofertę zarówno książkową, jak również artykułów papierniczych, gier i zabawek oraz muzyki i filmu.

Podaj dalej
Autor: ET
Źródło: daymaker.se/pl/daymakerindex/