Czwartek, 27 lipca 2017
Sprzedaż pism dziecięcych

Jak wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy w kwietniu na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Lego Nexo Knights”, a na czele spadków znalazły się „Auta”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w kwietniu 2017 roku wyniosła 56,1 tys. egz., notując spadek o 10 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2016 roku.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 53,8 tys. egz. ( wzrost o 30,07 proc.). Na podium znalazł się także magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 46,2 tys. egz. (wzrost o 6,5 proc.).

Podaj dalej
Autor: (p)
Źródło: www.wirtualnemedia.pl