Czwartek, 23 października 2014
E-sklep podsumowuje sezon A.D. 2014
Coraz więcej Polaków kupuje podręczniki i wyprawkę szkolną w sieci. Jak wynika ze statystyk sklepu internetowego Merlin.pl, w tym roku aż 52 proc. kupujących stanowili nowi klienci. W porównaniu do poprzedniego sezonu, łączna wartość zamówień podręczników wzrosła blisko dwukrotnie, a w przypadku art. papierniczych i przyborów szkolnych nawet o 320 proc. Szczyt sezonu podręcznikowego tradycyjnie przypada na sierpień – w tym czasie dokonano ponad 46 proc. wszystkich szkolnych zakupów, jak wynika z danych Merlin.pl. Niemal co siódmy zakup przypadł na czerwiec i lipiec, czyli na długo przed rozpoczęciem roku szkolnego. Co ciekawe, duża grupa rodziców wybrała się na zakupy podręcznikowe dopiero we wrześniu. - Analizując tegoroczny sezon, zauważamy, że coraz więcej zamówień podręczników przypada w terminie rozpoczęcia roku szkolnego, a nawet później. W tym roku już 4 na 10 paczek z wyprawką szkolną kompletowano we wrześniu – mówi Anna Bibik, kierownik projektu podręczniki w Merlin.pl – Tym samym, …
Wyświetlono 25% materiału - 148 słów. Całość materiału zawiera 595 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.