środa, 13 maja 2015
Rozstrzygnięcie 13 czerwca
Komisja Konkursowa nagród Złotego Gryfa 2015 za najlepszą jakość wykonania produktu poligraficznego w składzie: przewodniczący Jerzy Petriaszwili (Instytut Mechaniki i Poligrafii Politechniki Warszawskiej), Ryszard Czekała (Polska Izba Druku), Piotr Dobrołęcki (Polska Izba Książki), Maciej Hoffman (Izba Wydawców Prasy), Stefan Jakucewicz (rzeczoznawca Polskiej Izby Druku), Andrzej Rowicki (ekspert fleksograf), Bernard Jóźwiak(Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego), Bartłomiej Królak (Polska Izba Opakowań) i Bogdan Wyrzykowski (SIMP) na posiedzeniu w dniu 6 maja po zapoznaniu się z pracami nadesłanymi na konkurs, postanowiła przyznać w dziewięciu kategoriach produktowych następujące nominacje do nagrody Złotego Gryfa: Produkt wielobarwny w oprawie prostej1. Drukarnia Skleniarz, Włodzimierz Skleniarz - „Janina Kraupe” 2. Drukarnia Skleniarz, Włodzimierz Skleniarz - „Ryszard Horowitz” 3. Zakład Poligraficzny Akcydens - „ Culture Orchestra Tour 2013” 4. Drukarnia Interak Sp. z o.o. - „Magazine Stil” Produkt wielobarwny w oprawie złożonej1. Drukarnia Skleniarz, Włodzimierz Skleniarz - „Arcydzieła sztuki japońskiej” 2. Drukarnia Skleniarz, Włodzimierz Skleniarz - „Fotografische atlas anatomie” 3. Takt Sp. z o.o. „Steven Wilson” 4. Poczta Polska S.A. Centrala - „Jan Paweł II na znaczkach Poczty Polskiej” 5. Edica Sp. z o.o. - „Książe w cukierni” Produkt jedno- lub …
Wyświetlono 25% materiału - 173 słów. Całość materiału zawiera 692 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.