Wtorek, 28 września 2004
"Upadek reklamy" w PWE Nowa seria o public relations Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne wprowadziło nową serię poświęconą sprawom public relations. Obejmuje ona pionierskie na polskim rynku a klasyczne na Zachodzie tłumaczenia trzech ważnych prac. Seria obejmuje - Ala Riesa i Laury Ries "Upadek reklamy i wzlot public relations" oraz Andy Greena "Kreatywność w public relations". Trzeci tytuł dopiero się ukaże i będzie to Sandry Oliver "Strategia public relations". Wyłączny patronat nad pierwszą książką w serii objęła firma On …
Wyświetlono 25% materiału - 77 słów. Całość materiału zawiera 311 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki