Wtorek, 28 września 2004
"Upadek reklamy" w PWE Nowa seria o public relations Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne wprowadziło nową serię poświęconą sprawom public relations. Obejmuje ona pionierskie na polskim rynku a klasyczne na Zachodzie tłumaczenia trzech ważnych prac. Seria obejmuje - Ala Riesa i Laury Ries "Upadek reklamy i wzlot public relations" oraz Andy Greena "Kreatywność w public relations". Trzeci tytuł dopiero się ukaże i będzie to Sandry Oliver "Strategia public relations". Wyłączny patronat nad pierwszą książką w serii objęła firma On …
Wyświetlono 25% materiału - 77 słów. Całość materiału zawiera 311 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.