Czwartek, 7 lutego 2019
Wideo-klipy niszowych wydawców

Biuro Polskiej Izby Książki zwróciło się do wydawców z trzeciej Kurii Polskiej Izby Książki, grupującej najmniejszych członków PIK, a także do uczestników kolektywnych stoisk „Biblioróżnorodność” na targach książki oraz do wydawców – uczestników spotkania małych wydawców z księgarzami w Krakowie 25 października ubiegłego roku z informacją o propozycji dr Sylwii Stano oraz Zofii Karaszewskiej (Blog i Vlog Książniczki, fundacja Bibliocreatio, recenzje w Przekroju), która dotyczy produkcji i promocji cyklicznych profesjonalnych wideo-klipów z omówieniem około 20 książek (nowości) niszowych wydawców w każdym odcinku.

„Książniczki” chciałyby skupić swoją działalność promującą czytanie i książki na jakościowej, „niszowej” literaturze małych wydawców. Chciałyby mieć wgląd do Państwa publikacji i regularnie o tych książkach informować szeroką publiczność poprzez Wideo-blogi oraz recenzje w mediach.
W promocję wideoklipów włączyłoby się także biuro PIK poprzez OBK (1900 księgarń), czasopismo SBP (bibliotekarze) oraz media branżowe, strony internetowe PIK-u, w tym “Ocal książki” na fb; okazjonalnie: radio, prasa ogólna, jak też Lubimy czytać.

Biuro PIK prosi o zgłoszenia zainteresowanych wydawców do 15 lutego na adres Grażyny Szarszewskiej, dyrektora generalnego PIK: grazyna.szarszewska@pik.org.pl lub biuro@pik.org.pl. W odpowiedzi zgłaszający otrzymają informacje o szczegółach projektu, a następnie zostanie uzgodnimy termin spotkania połączonego z telekonferencją. – Aby rozkład kosztów był racjonalny, potrzeba około 35-40 chętnych – stwierdziła Grażyna Szarszewska. Biuro PIK przyjęło już pierwsze zgłoszenia.

Podaj dalej
Autor: (pd)