Czwartek, 22 czerwca 2017
Raport Kreatywnej Polski i Deloitte
W środę 21 czerwca podczas konferencji „Piractwo w internecie – straty dla kultury i gospodarki” zaprezentowano wyniki raportu z badania przeprowadzonego przez firmę Deloitte na zlecenie Stowarzyszenia Kreatywna Polska. „Realizacja tego raportu to z jednej strony wyzwanie biznesowe polegające na oszacowaniu wartości rynku, a z drugiej na definiowaniu rynku, trudnych pytań, które należy zadać, a także zmaganie się z charakterystyką rynków kreatywnych, które badaliśmy. Raport ma zapoczątkować dyskusję i dialog, które zaowocuje zmianami w prawie i sukcesami ekonomicznymi” - stwierdziła Iwona Pichola (Deloitte). Część ekonomiczną raportu omówiła Julia Patorska (Deloitte). Wynika z niego m.in., że łączne roczne straty generowane w polskiej gospodarce w 2016 roku w wyniku istnienia piractwa treści w internecie na badanych …
Wyświetlono 25% materiału - 114 słów. Całość materiału zawiera 458 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się