Piątek, 27 listopada 2015
Akceptacja konsumentów dla świątecznej oferty
Niemal 4 na 10 internautów (39,4 proc.) dostępność świątecznego asortymentu  na przełomie października i listopada podoba się w stopniu "zdecydowanym" lub "umiarkowanym". Grupa badanych, którzy zdecydowanie popierają  rozpoczęcie przygotowań do Bożego Narodzenia na kilka miesięcy wcześniej (15,8 proc.), to głównie kobiety (17,6 proc.), osoby w młodym wieku (do 24 lat ? 16,9 proc.) i mieszkańcy terenów podmiejskich. Zadowolenie z wprowadzenia tak wcześnie oferty świątecznej wykazują również ci, którzy zarabiają od 1 do 2 tys. zł miesięcznie i posiadają dzieci. Częściej niż co czwarty internauta (23,6 proc.) jest zadowolony w stopniu umiarkowanym z wprowadzenia ofert świątecznych przez sklepy już na przełomie października i listopada. Tego zdania są głównie mężczyźni (27,3 proc.), osoby w młodym wieku oraz mieszkańcy małych (do 50 tys. mieszkańców) i największych miast w Polsce (powyżej 200 tys.). Duża grupa badanych (22,2 proc.) jest zdecydowanie niezadowolona z faktu, że już w październiku w centrach handlowych i sklepach możemy zobaczyć choinki i ozdoby świąteczne. Przedwczesne "szaleństwo świątecznych zakupów" jest powodem niezadowolenia badanych w średnim wieku, którzy posiadają wykształcenie wyższe (26 proc.), co trzeciego mieszkańca wsi oraz częściej tych osób, które nie posiadają potomstwa, a dochód deklarują na poziomie od 3 do 5 tys. zł miesięcznie. Respondenci, którzy są sceptycznie nastawieni do świątecznych towarów dostępnych od października (21,3 proc.) oraz ci, którzy nie mają zdania (17,1 proc.) to częściej osoby, które zarabiają ponad 1 tys. zł miesięcznie i pochodzą ze średnich …
Wyświetlono 25% materiału - 230 słów. Całość materiału zawiera 923 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się