Poniedziałek, 21 lutego 2000
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne utraciły w ubiegłym roku pozycję lidera na polskim rynku książki, jednak wciąż są firmą o ogromnym potencjale intelektualnym i zapleczu finansowym. Jesienią powinien zakończyć się proces prywatyzacji firmy, od polityki nowego właściciela w dużej mierze będzie zależało, czy firma odzyska utracone miejsce, czy też jej znaczenie będzie z roku na rok coraz mniejsze. Jedno jest pewne - przy tak silnej konkurencji, jaką obecnie obserwujemy na rynku podręczników, monopol już nam nie grozi. Plany największego wydawnictwa edukacyjnego w Polsce na ten rok przewidują: utworzenie specjalnej grupy akwizytorów, którzy będąmonitorować księgarnie sprzedające książki WSiP-u, skupienie się na potrzebach środowisk edukacyjnych, dynamiczny rozwój oferty multimedialnej, odzyskanie rynku i nauczycieli, którzy po reformieedukacji wybrali podręczniki innych wydawnictw, zakończenie procesu prywatyzacji .W ubiegłym roku firma powołała Klub Nauczyciela i rozpoczęła wydawanie biuletynu "Nasza Książka" wraz z ofertą sprzedaży wysyłkowej książek WSiP. Ostatni numer biuletynu (nr 3) ukazał się w listopadzie ubiegłego roku. Pismo wysyłane jest bezpłatnie do nauczycieli, którym proponowane są różnego rodzaju promocyjne oferty zakupu książek (w niewielkim stopniu promocje dotyczą podręczników, biuletyn ma przede wszystkim promować te tytuły, na które trudniej znaleźć nabywcę). Działa sieć księgarni agencyjnych dysponujących pełną ofertą wydawniczą. Takie księgarnie mają odrębne kasy fiskalne dla książek WSiP, a ich udział w przychodach ze sprzedaży produktów firmy wzrósł w ubiegłym roku znacz ąco. Sprzedaż w księgarniach (własnych i agencyjnych) osiągnęła w 1999 roku poziom ok. 24 mln zł. Firma kładzie także nacisk na rozwój sprzedaży bezpośredniej. W …
Wyświetlono 25% materiału - 240 słów. Całość materiału zawiera 960 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się