Czwartek, 11 stycznia 2018
Nowe sieci handlowe
Jak wynika z raportu „Retail Space Tracker” przygotowanego przez Cresa Polska, w 2017 roku otworzyło się łącznie 19 nowych obiektów handlowych o łącznej powierzchni 381 tys. mkw., co oznacza, że podaż powierzchni handlowej w 2017 roku była o 25 proc. niższa od średniej z poprzednich pięciu lat. Jednak, choć dynamika wzrostu powierzchni handlowej w ostatnich dwóch latach zmniejszyła się do poziomu 3 proc., podczas gdy w okresie pięciu poprzednich lat średnie tempo rocznego przyrostu nowej powierzchni handlowej wynosiło ok. 6 proc., to w tym samym czasie odnotowano dynamiczny wzrost sprzedaży detalicznej, po ok. 6 proc. rocznie, co jest znacznym przyspieszeniem w porównaniu ze średnią z poprzednich pięciu lat wynoszącą ok. 3 proc. Ponadto zakończono również dziewięć rozbudów istniejących obiektów o sumarycznej powierzchni 45 …
Wyświetlono 25% materiału - 123 słów. Całość materiału zawiera 494 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.