Wtorek, 3 sierpnia 2004
Czy Kolporter wejdzie na rynek książki?
Jak przysłowiowy grom z jasnego nieba spadła pogłoska, że spółka Kolporter, będąca drugim co do wielkości dystrybutorem prasy, planuje inwestycję w sieć własnych księgarń. – My z Kolporterem współpracujemy od dwóch lat. Oficjalnie jednak nie słyszałem, aby firma ta miała otwierać własne księgarnie – zapewnia Jacek Olesiejuk z Firmy Księgarskiej. Nic na ten temat nie wie również Wiktor Ostrowski z Rady Nadzorczej Grupy Matras, zdaniem którego chodzi raczej o sprzedaż książek w kioskach i salonach prasowych w większym stopniu niż dotychczas. Maciej Topolski, rzecznik prasowy Kolportera, nie wydawał się naszym …
Wyświetlono 25% materiału - 90 słów. Całość materiału zawiera 361 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.