Czwartek, 26 lipca 2018
Podsumowanie pierwszego półrocza
Nowe produkty i usługi, rosnąca sprzedaż e-biletów oraz produktów gamingowych i internetowych, a także coraz większe zainteresowania klientów usługami logistycznymi – to zdaniem przedstawicieli Kolportera wyraźnie wskaźniki rozwoju własnych punktów sprzedaży w pierwszym półroczu 2018 roku. „Minione sześć miesięcy wiążą się dla nas nie tylko z wprowadzeniem do oferty nowych produktów, ale przede wszystkim z rozwojem niektórych usług” – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. Jak wymienia: „Przykładowo: znacząco poszerzyliśmy sieć wydawania przesyłek, obecnie usługa ta wdrożona jest już w 250 salonikach i na pewno będzie rozwijana. Postawiliśmy także na powiększenie oferty biletów. Dotychczas w salonikach Kolportera można było kupić bilety komunikacji miejskiej, bilety podróżne, a także wejściówki na mecze wybranych klubów sportowych. Dzięki nawiązaniu współpracy z firmą Fincerto Sp. z o. o. – właścicielem portalu …
Wyświetlono 25% materiału - 126 słów. Całość materiału zawiera 506 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.