Poniedziałek, 27 listopada 2017
Sprzedaż czasopism popularnonaukowych

Jak wynika z raportu serwisu Wirtualnemedia.pl, w sierpniu liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „Newsweek Historia”.
Sprzedaż ogółem popularnonaukowego miesięcznika „Świat Wiedzy” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2017 roku wyniosła 117,3 tys. egz. (spadek o 11,3 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku). Drugą pozycję zajął wydawany przez Grupę Burda miesięcznik „Focus”, który zanotował spadek sprzedaży o 6,6 proc., do poziomu 53,5 tys. egz.
Natomiast wśród miesięczników o tematyce historycznej w analizowanym okresie pozycję lidera zajął magazyn „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż ogółem w sierpniu br. wyniosła 17,6 tys. egz. (spadek o 27,85 proc.).

Podaj dalej