Poniedziałek, 11 grudnia 2000
Longsoft Do tej pory za największy sukces komercyjny Longsoft Multimedia należy uznać "Familijnego CD-Romka" - serię edukacyjnych bajek opartych na popularnych utworach takich klasyków jak bracia Grimm czy Hans Christian Andersen ("Kopciuszek", "Królowa Śniegu", "Dziewczynka z zapałkami", "Piotruś Pan", "Nowe szaty Cesarza", "Pinokio", "Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków"). W Polsce jedenaście numerów osiągnęło ogólną sprzedaż ok. 220 tys. egzemplarzy. Do dziś bajki z serii "Familijny CD-Romek" zakupione zostały przez Czechów, Węgrów, Rumunów oraz wydawców z Tajwanu. Podczas ostatniej edycji Targów Książki we Frankfurcie ogłoszono nominacje do Nagrody Europrix przyznawanej dla najlepszych na Starym Kontynencie programów użytkowych. Jedną z nominacji otrzymał właśnie "Familijny CDRomek". …
Wyświetlono 25% materiału - 103 słów. Całość materiału zawiera 413 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się