Wtorek, 28 marca 2017
Ruszyła kolejna odsłona akcji FRSI
27 marca ruszył Tydzień z Internetem - ogólnoeuropejska kampania, której celem jest zachęcenie jak największej liczby osób do poznania możliwości, jakie daje Internet. W akcję po kolejny raz włącza się Polska. W ponad 300 bibliotekach, szkołach, organizacjach pozarządowych i pracowniach komputerowych odbędą się spotkania, podczas których mieszkańcy odkryją inspirujące blogi i dowiedzą się, jak w sieci dzielić się swoimi pasjami. Każda z instytucji biorących udział w akcji może skorzystać ze scenariusza spotkania "e-Pasjonaci". Jego głównym elementem jest quiz dotyczący majsterkowania, gotowania i szycia. Czy każdy może mieć ogon syreny? Jak zrobić domową farbę tablicową? Ile przepisów na sernik można …
Wyświetlono 25% materiału - 99 słów. Całość materiału zawiera 398 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się