Piątek, 27 października 2017
Nowa kampania Media Markt
Sieć Media Markt rozpoczęła kampanię wizerunkową. Główne role odegrają w niej bohaterowie komiksu Henryka Jerzego Chmielewskiego „Tytus, Romek i A’Tomek”. Oprócz reklam telewizyjnych na kampanię składają się spoty radiowe oraz działania w Internecie i social media. Trójka przyjaciół przejęła też narrację na fan page’u marki na Facebooku. Zanim brand ujawnił ambasadorów, obserwujący jego profil mogli zobaczyć na nim nieskładne posty i komentarze, …
Wyświetlono 25% materiału - 61 słów. Całość materiału zawiera 244 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.