Poniedziałek, 23 grudnia 2002
Według nowych badań firmy informacyjnej Mintel, Wielka Brytania i Irlandia są najszybciej rosnącymi rynkami książkowymi w Europie. Z opublikowanego we fragmentach przez tygodnik "Bookseller" sprawozdania z badań sprzedaży książek, płyt CD i filmów wideo w krajach UE wynika, że w roku 2001 w Wielkiej Brytanii pojedynczy klient wydał na te trzy kategorie produktów średnio 184 EUR. Całkowite wydatki kupujących książki wzrosły w Wielkiej Brytanii o 5,7 proc. do kwoty 4,3 mld EUR, co stanowi najwyższy wzrost w Europie, poza 11,3 proc. wzrostem w Irlandii. Wielka Brytania pozostaje nadal drugim największym rynkiem książkowym po Niemczech, w których kupujący wydali 9,6 mld EUR, co stanowiło ok. 2 …
Wyświetlono 25% materiału - 105 słów. Całość materiału zawiera 420 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się