Poniedziałek, 24 lutego 2014
Grupa EMF w IV kwartale 2013
„Właściciel Empiku kończy flirt z odzieżą”. Pod takim tytułem ukazał się artykuł Piotra Mazurkiewicza w piątkowym – z 21 lutego – wydaniu „Rzeczpospolitej”. Czytamy tam, że „Grupa Empik Media & Fashion zdecydowała się wycofać z prowadzenia sklepów odzieżowych takich marek jak Gap, River Island czy New Look. Ten segment działalności Grupy EMF przyniósł w 2013 roku 371 mln zł straty netto – rok wcześniej 110 m zł”. Cytowany w „Rzeczpospolitej” Jacek Bagiński, dyrektor finansowy EMF, stwierdził: „chcemy zakończyć ten proces w 2014 roku i nie liczymy z tego tytułu na znaczące wpływy. Sklepy, których nie uda się sprzedać, zostaną zamknięte”. Autor artykułu informuje również, że „poza odzieżą zarząd EMF jest zadowolony z wyników, zwłaszcza jeśli chodzi o grupy Empik oraz Smyk, które poprawiają wyniki zarówno w tradycyjnych sklepach, jak i w internetowych. W przypadku Empiku wzrost wyniósł w całym 2013 roku 1 proc., a – co jest pewnym zaskoczeniem – w samym czwartym kwartale sprzedaż spadła o 3 proc.”. Natomiast z informacji zawartych w „Analizie Finansowej Zarządu EMF S.A.” wynika, że na koniec 2013 roku w ramach sieci Empik działało …
Wyświetlono 25% materiału - 180 słów. Całość materiału zawiera 721 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.