Czwartek, 27 października 2016
Admassive chce przejąć Topmall
Admassive przyjął strategię na lata 2017-2018, która zakłada wejście na rynek e-commerce przez przejęcie spółki Topmall, zarządzającej obecnie marką Merlin.pl. Przypomnijmy, że sklep wcześniej prowadziła spółka Czerwona Torebka. Merlin rozpoczął działalność w 1999 roku jako jeden z pierwszych graczy w branży e-commerce w Polsce, a już w 2008 roku jego obroty przekroczyły 80 milionów złotych. "Aktualnie Merlin.pl realizuje kilkadziesiąt tysięcy zamówień i co miesiąc rośnie w dwucyfrowym …
Wyświetlono 25% materiału - 67 słów. Całość materiału zawiera 268 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.