szukanie
zaawansowane
 

Reklama i marketing

Poniedziałek, 23 kwietnia 2012
Spotkanie z Kazimierzem Orłosiem
Zaproszenie do Empik Junior

Wydawnictwo Literackie i Empik Junior zapraszają na promocję książki Kazimierza Orłosia "Dom pod Lutnią". Z autorem rozmawiać będzie Michał Chęciński, a fragmenty powieści przeczyta Krzysztof Gosztyła. Spotkanie odbędzie się we wtorek 24 kwietnia o godz. 18. w salonie Empik Junior przy ul. Marszałkowskiej 116/112 w Warszawie...

dodaj komentarz
Wtorek, 6 marca 2012
Nowy PR-owiec w Weltbildzie
Koniec współpracy z agencją ASK PR

Do zespołu Weltbild Polska dołączyła Patrycja Narożna, która od 1 lutego odpowiada za relacje z mediami, komunikację brandową i korporacyjną oraz wsparcie promocyjne marki Weltbild. Firma planuje rozpoczęcie intensywnych działań wizerunkowych, których celem jest wzmocnienie i wypozycjonowanie brandu na rynku polskim. Jednocześnie z dniem 28 lutego Weltbild zakończył współpracę z agencją ASK PR...

dodaj komentarz
Czwartek, 1 września 2011
Witaj szkoło!
Edukacyjne propozycje Oficyny Wydawniczej Impuls
Nowy rok szkolny 2011/12 ministerstwo ogłasza Rokiem Szkoły z Pasją. MEN będzie promować najlepsze rozwiązania wzbogacające ofertę edukacyjną placówek. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Oficyna Wydawnicza Impuls przygotowała promocję!...
dodaj komentarz
Sobota, 18 czerwca 2011
Nowy Nook
Barnes & Noble zaprezentowała nową wersję swojego firmowego e-czytnika.
dodaj komentarz
Sobota, 18 czerwca 2011
iCloud Apple
Apple zaprezentowało iCloud – zestaw darmowych usług współpracujących z aplikacjami na telefony iPhone, tablety iPad, odtwarzacze iPod touch, komputery Mac i komputery PC, służących do automatycznego i bezprzewodowego przechowywania treści w chmurze i oferujących dostęp do nich z poziomu każdego z wymienionych urządzeń.
dodaj komentarz
Poniedziałek, 4 kwietnia 2011
Już jest!
Ukazał się 297. numer "Biblioteki Analiz"
Zapraszamy do lektury najnowszej „Biblioteki Analiz”, w której jak zawsze czeka na Państwa porcja aktualności z rynku wydawniczego. Rozmowę numeru przeprowadziliśmy z Lucjanem Wypychem - współwłaścicielem hurtowni Super Siódemka...
dodaj komentarz
Poniedziałek, 19 kwietnia 2010
1,96 mld dolarów zysku
Google po pierwszym kwartale
Zysk netto internetowego giganta wyniósł w tym okresie 1,96 mld dolarów. To o 37 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2009 (1,42 mld doalrow) – informuje portal Wirtualnemedia.pl...
dodaj komentarz
Wtorek, 13 kwietnia 2010
„Błękit zimny jak lód” Anne Stuart
Nowość wydawnictwa Mira
Piękna japońska czarka z tradycyjnym wzorem w kolorze zimnego jak lód błękitu to dla Summer cenna pamiątka po ukochanej niani. To również przedmiot kultu dla Shirosamy, przywódcy japońskiej sekty...
dodaj komentarz
Czwartek, 18 marca 2010
Promocja kawy i książek
O literaturze kobiecej w Empiku i na blogu
Pod hasłem „Złota Kolekcja” rusza właśnie nawiązująca do kobiecych książek kampania kawy Jacobs Cronat Gold...
dodaj komentarz
Piątek, 5 marca 2010
Nagrody główne i wyróżnienia do zdobycia!
Edgard nagrodzi najlepszych księgarzy
Wydawnictwo Edgard, od 14 lat specjalizujące się w profesjonalnych publikacjach do nauki języków obcych, ogłasza po raz pierwszy konkurs na najładniejszą ekspozycję tytułów oficyny w księgarniach. Oprócz atrakcyjnych nagród głównych ufundowano dziesięć dodatkowych wyróżnień...
dodaj komentarz
Poniedziałek, 22 lutego 2010
Za sprawą Anonimu
Promocyjny pomysł miesiąca
„W nocy z 29 na 30 grudnia 2009 roku okrutnie zamordowano Olivię Jane Lansbury” – czytamy w serwisie WP.pl. Jak poinformowano, powołując się na miejscową gazetę „Santa Mondega Times”, to Beth Lansbury, pasierbica denatki, jest odpowiedzialna za jej śmierć. Prawdopodobny przebieg zdarzeń tej tragicznej nocy prześledzić można na filmie zamieszczonym w serwisie. Nie, proszę państwa, to nie kronika policyjna 997 ani przedruk z „Detektywa”. Sprawa jest znacznie bardziej poważna. Jaki mógł być motyw? Jak donosi Anonim: „Powiedzieć, że Lansbury była skrajnie despotyczna, to z grubsza tak, jak oświadczyć, że Hitler czasami bywał niegrzeczny”. Nam udało się rozwikłać całą tajemnicę – pomysłodawca i prowodyr akcji kierował się tym, aby jak najwięcej czytelników przekonać do opublikowanej nakładem Świata Książki powieści „Oko księżyca”, która premierę miała 10 lutego. Według działu promocji tej oficyny, to „krwawa, błyskotliwa kontynuacja »Księgi bez tytułu«. Pełna czarnego humoru opowieść o masakrze, chaosie i szaleńcach”. Ci, którzy czytali pierwszą część, podkreślają, że książka jest tak naprawdę tylko wielką blagą, żartem, grą, intelektualną zabawą i nie można jej traktować serio. Do 1 lutego sprzedaż książki „Księga bez tytułu” przekroczyła 44 tys. egz. Pierwszy nakład „Oka księżyca” zaplanowano na 15 tys. egz.
dodaj komentarz
Wtorek, 9 lutego 2010
Warto zaszaleć
Happening w promocji książki
W nieco felietonowym, bo nawiązującym do tematu, stylu zachciało mi się zająć na łamach Biblioteki Analiz zjawiskiem happeningu w szeroko rozumianej praktyce promowania książek. Niełatwo, przyznam, znaleźć jego przykłady, bo i nie mają nasi wydawcy czym się w tej materii pochwalić. Od czego jednak mamy wyszukiwarkę serwisu Rynek-Książki.pl, który rejestruje dziś ok. 13,6 tys. tekstów związanych z rynkiem książki. No więc wpisujemy do okienka wyraz „happening”, klikamy w napis „szukaj” i otrzymujemy wynik: równo 50 tekstów, z których pierwszy pojawił się w naszych tytułach 4 maja 2000 roku, a ostatni 13 stycznia 2010 roku. Jakby nie było – dziesięć lat. Dziesięć lat i tylko 50 wydarzeń, z którymi skojarzono wyraz „happening”.
dodaj komentarz
Poniedziałek, 28 grudnia 2009
18 proc. Internautów otwiera reklamy
Reklama w serwisach społecznościowych irytuje blisko połowę użytkowników
Z najnowszego badania przeprowadzonego przez Millward Brawn SMG/KRC wynika, że 79 proc. polskich internautów deklaruje, że zwykle nie klika na reklamy w sieci. To wynik gorszy o 6 proc. od notowanego w 2007 roku...
dodaj komentarz
Piątek, 4 grudnia 2009
Załóż bloga, rozwiąż zagadkę i... zyskaj sławę na wieki!
„Otchłań” już w sprzedaży!
Trzeci tom serii powieściowej dla młodzieży pt. „Tunele” promuje gra internetowa, do której wydawca zaprosił czytelników. Zwycięzca otrzyma laptopa i opublikuje recenzję na okładce kolejnego tomu serii...
dodaj komentarz
Poniedziałek, 12 października 2009
Product placement w pełni legalny?
Umożliwi to zmiana prawa
Mimo protestów wydawców prasy do końca grudnia produkt placement ma zalegalizować nowelizacja Ustawy o radiofonii i telewizji, którą wymusza na Polsce unijna dyrektywa audiowizualna – czytamy w portalu Wirtualnemedia.pl...
dodaj komentarz
Poniedziałek, 21 września 2009
Ksero. Za zero?
Miejsce na twoją reklamę?
„Nowym kanałem komunikacji marketingowej” pracownicy agencji connectMEDIA nazwali pomysł sprzedaży wydawcom naukowym i akademickim powierzchni reklamowej na kserowanych przez studentów „materiałach”...
dodaj komentarz
Wtorek, 1 września 2009
Lingo w Internecie
Nowa witryna wydawnictwa
Wydawnictwo Lingo uruchomiło nową wersję serwisu internetowego pod adresem www.wydawnictwolingo.pl. Przyjazny interfejs użytkownika i przejrzysta szata graficzna, utrzymana w kolorystyce znanej z okładek serii publikacji do nauki języków obcych Lingo, zachęca do zapoznania się z ofertą wydawnictwa.
dodaj komentarz
Czwartek, 13 sierpnia 2009
Już 34 księgarnie
Fajna Księgarnia po raz piąty!
13 sierpnia ruszył kolejny, piąty już okres promocyjny programu Fajna-Księgarnia.pl, w którym biorą udział 34 księgarnie...
dodaj komentarz
Poniedziałek, 13 lipca 2009
Niskie czytelnictwo. Ale nie w Internecie
Jak promować książkę dla młodych czytelników

Dwumiesięcznik " Pro-KREACJA" w artykule „Nie taka polska młodzież nieoczytana, jak ją malują” odniósł się do wyników badań czytelnictwa ogłoszonych przez Instytut Książki i Czytelnictwa Biblioteki Narodowej. „Na podstawie tych danych można by dojść do wniosku, że Internet jest ostatnim miejscem, gdzie powinno się reklamować książki dla młodzieży...

dodaj komentarz
Piątek, 10 lipca 2009
Drugi po Kapuścińskim
Premiera książki Mirosława Ikonowicza „Angola Express”
Książka jest zapisem doświadczeń i obserwacji Mirosława Ikonowicza, który dla Polskiej Agencji Prasowej relacjonował przebieg krwawej wojny domowej z Angoli. Relacjonował starając się zrozumieć, na czym polegał ten afrykański konflikt. Prywatnie był przyjacielem Ryszarda Kapuścińskiego. Jako korespondenci wyjeżdżali w te same rejony świata: Ameryka Łacińska, Portugalia i Angola właśnie. Krzysztof Mroziewicz określił nawet Ikonowicza „drugim po Kapuścińskim korespondentem tej miary”...
dodaj komentarz
1 2 3 4 5 6 7
REKLAMA
 
Nasze nowości wydawnicze
Autor przypomina dawno zapomniane receptury nalewek, wódek i likierów, pisze o ich historii, podaje także przepisy, tak by każdy sam mógł spróbować przygotować kordiały, eliksiry i rosolisy.
Bogumił Rychlak z zawodu ...
 "Biały murzyn Europy" jest luźną kontynuacją wydanej w 2011 roku debiutanckiej powieści autora pt. "Dalej od gwiazd".

Tytułowy bohater Mundek jest nieco starszy, coraz bardziej ...
1 2 3 4 5 6 7
RSS
 
Subskrybuj nasz newsletter
Jeśli chcesz być informowany o aktualnościach, podaj swój adres e-mail.
 
Popularne artykuły
Najczęściej czytane
Chmura tagów
Trwa indexowanie materiałów
lista będzie dostępna za moment.
1 Słowik
Kristin Hannah
"Słowik" Kristin Hannah to historia inspirowana biografią bohaterki francuskiego ruchu oporu, Andree de Jongh. Ale nie należy jej traktować nadto serio. A może inaczej: nie da się, po ...
2 Spójrz na mnie
Nicholas Sparks
"Spójrz na mnie" Nicholasa Sparksa traktuje o miłości, bo i o czym innym pisać może autor "Listu w butelce" czy "I wciąż ją kocham" ? A pisze jak zawsze, ani lepiej ani gorzej. Ten prozaik ...
3 Zanim się pojawiłeś
Jojo Moyes
"Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes - wyciskacz łez światowej sławy.
zobacz wszystkie
 
 
 
© Copyright 2005 Biblioteka Analiz | System optymalizowany do 1024x768+, windows-1250.

Wykonanie i opieka - ENCODE Pełne rozwiązania internetowe. www.encode.pl