Poniedziałek, 13 marca 2006
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru153
19 października minister skarbu podpisał akt zmieniający cel komercjalizacji Polskiego Wydawnictwa Muzycznego. Spółka akcyjna skarbu państwa nie będzie wystawiona na sprzedaż – zgodnie z decyzją Rady Ministrów „celem komercjalizacji będzie zabezpieczenie ochrony narodowych dóbr kultury”. Janusz Kwiatkowski, rzecznik resortu, tak wyjaśnia decyzję na łamach „Rzeczpospolitej”: „Musimy dbać o nasze dziedzictwo kulturowe. Jeśli doszłoby do prywatyzacji Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, to za zgodą nowego właściciela unikalne rękopisy i partytury mogłyby trafić na sprzedaż”. Przypomnijmy, że jedyną próbę sprzedaży PWM podjęto w 2002 roku. …
Wyświetlono 25% materiału - 81 słów. Całość materiału zawiera 324 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się