Biuro promocji Biblioteki Analiz


Biuro Promocji Biblioteki Analiz to wyspecjalizowana komórka świadcząca usługi wsparcia promocyjnego i public relations dla podmiotów z rynku wydawniczego.
Biuro Promocji to grupa specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży wydawniczej, która swoim Klientom oferuje:
• identyfikację potrzeb
• analizę i wsparcie strategiczne
• koncepcję i kreację
• realizację projektów
• ewaluację projektów.

 * * *

Nasza specjalizacja – wydawnicze public relations

W zakresie komunikacji z mediami nasze działania obejmują:
• identyfikację liderów opinii – dziennikarzy, blogerów, moderatorów, trendsetterów
• przygotowanie i wysyłkę materiałów prasowych z uwzględnieniem specyfiki mediów: prasa, radio, telewizja, internet
• przygotowanie i wysyłkę egzemplarzy recenzenckich
• tworzenie i zarządzanie kanałami komunikacji (biuro prasowe, e-mailing, mailing, blogi, YouTube, Facebook)
• organizację i prowadzenie konferencji prasowych
• pokazy i press tripy dla dziennikarzy
• planowanie i realizację wydarzeń dla mediów
• dokumentację foto, wideo.

Pomagamy także poprzez:

TRENINGI:
• wystąpienia przed kamerą i mikrofonem
• komunikowanie w sytuacjach kryzysowych
• wystąpienia publiczne
• komunikowanie się z dziennikarzami.

WSPARCIE:
• zarządzanie kryzysem
• audyt komunikacyjny (wewnątrz i na zewnątrz firmy)
• doradztwo know-how
• CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu).

 * * *

Nasza specjalizacja – promocja na rynku wydawniczym

W zakresie działań promocyjnych oferujemy:

• tworzenie koncepcji działań promocyjnych
• kreację materiałów promocyjnych i POS (promocja w miejscu sprzedaży)
• nawiązywanie i realizację patronatów
• cross promocje – także z podmiotami spoza rynku wydawniczego
• negocjacje z sieciami dystrybucji w zakresie promocji sprzedaży
• kampanie „word of mouth” (marketing szeptany)
• wykorzystanie nowych mediów – wideo, blogi, fora internetowe
• budowanie społeczności – Grono, Facebook, GoldenLine i in.
• tworzenie i zarządzanie treścią stron WWW
• eventy promocyjne
• wsparcie w miejscu sprzedaży
• kampanie wizerunkowe i promocyjne z wykorzystaniem charakterystyki sieci
• identyfikację i współpracę z liderami opinii (blogi, fora, media społecznościowe).

Z racji gruntownej znajomości rynku wydawniczego specjalizujemy się w kampaniach związanych z promocją konkretnych książek i serii. Prowadzimy stałą obsługę PR wydawnictw jako wsparcie biznesowe działalności firm.

Podejmujemy się działań związanych z promocją i pozycjonowaniem marek, pracą nad wizerunkiem książek i firm. Każdy nasz projekt uwzględnia cele, oczekiwania i efektywność uwzględniającą potrzeby Klientów.

Zaproś nas na spotkanie, przedstawimy Ci nasze pomysły i realizacje.
Kontakt: Paweł Waszczyk, pawel@rynek-ksiazki.pl, tel. 503 043 267