Piątek, 29 maja 2015
O takiej sumie może pomarzyć wielu organizatorów literackich nagród, taki kontrakt nawet nie śnił się wydawcom czasopism kulturalnych. 160 tys. zł otrzymała Agora na kampanię promocyjną tegorocznej szóstej edycji Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego. To efekt umowy zawartej z władzami Warszawy. Nagroda im. Ryszarda Kapuścińskiego została ustanowiona przez Radę m.st. Warszawy w 2010 roku. Władze stolicy do kampanii promocyjnej wybrały już po raz kolejny Agorę z racji tego, że …
Wyświetlono 25% materiału - 68 słów. Całość materiału zawiera 275 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki