środa, 2 marca 2016
Rozmowa z Carlem-Johanem Forssén Ehrlinem, autorem książki
Czasopismo"Magazyn Literacki Książki"
Tekst pochodzi z numeru12/2015
- Czy pretekstem do napisania tej książki były własne doświadczenia ze żmudnym usypianiem dziecka? - Pomysł przyszedł nagle, w trakcie podróży samochodem. Tak naprawdę nie zamierzałem napisać książki dla dzieci, wcześniej wydałem kilka książek dotyczących treningu rozwoju osobistego i przywództwa, ale pomysł na pisanie dla dzieci to było coś nowego. Zawsze lubiłem pomagać ludziom i tym się zajmowałem, przede wszystkim jako coach i wykładowca. Pomyślałem więc, że ta książka umożliwi pomoc wielu rodzinom z dziećmi, które się borykają z problemem zasypiania. - Czy jak już książka powstała to testował ją pan na dzieciach? - Oczywiście! Testowałem ją w dwóch przedszkolach podczas leżakowania dzieci i, rzeczywiście, moja metoda sprawdzała się. Sprawdziłem też metodę na dzieciach niektórych moich przyjaciół i znajomych, czerpałem też sporo od psychologów, których znałem i którzy mi doradzali. - Książkę "O króliku, który chce zasnąć" wydał pan własnym sumptem... - Zwracałem się do kilku wydawnictw, ale stwierdzono, że ta książka jest dziwna. Jest innowacyjna, ciężko było wydawnictwom wpisać ją w swoją ofertę. A że swoje wcześniejsze książki też wydałem we własnym wydawnictwie, więc decyzja nie była trudna. - Książka zachwyciła rodziców. Jej sukces to przykład na to, że poczta pantoflowa jest doskonałym narzędziem marketingowym. - Rzeczywiście, popularność książki wzięła się z marketingu szeptanego. Ktoś przeczytał, zadziałało, więc polecił ją innym osobom. Trochę czasu zajął ten proces od momentu kiedy ta kuleczka się potoczyła i urosła do rozmiarów kuli śnieżnej. A że ta książka odnosi sukces odczułem w połowie sierpnia, kiedy zaczęła wspinać się na listach bestsellerów, a zwłaszcza na liście Amazona. Nie pracowałem nad jej marketingiem, po prostu funkcjonowała na rynku księgarskim, czytelnicy opowiadali sobie o niej. Kiedy osiągnęła pierwsze miejsce na liście brytyjskiego Amazona, to zwróciły się do mnie brytyjskie media, udzieliłem kilku wywiadów i wtedy zaczęło się wiele wokół tej książki dziać, w kilka tygodni znalazła się na listach bestsellerów w innych krajach. - Na świecie książka osiągnęła status bestsellera. A jak wyglądało zainteresowanie tytułem w rodzimej Szwecji? - Książka została wydana najpierw po szwedzku, była obecna na szwedzkim rynku przez kilka lat, trochę z boku. Dopiero potem przetłumaczyłem ją na język angielski. Praca nad przekładem trwała rok - z uwagi na pewną metodę ukrytą w tekście. Natomiast …
Wyświetlono 25% materiału - 361 słów. Całość materiału zawiera 1444 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się