Wtorek, 3 marca 2015
„To nie książka” hitem mediów
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru402
Kolejna po „Zniszcz ten dziennik” publikacja Keri Smith już w miesiącu poprzedzającym premierę stała się najbardziej medialną pozycją wydawniczą. W czołówce znalazły się także „Pierwsza na liście” Magdaleny Witkiewicz oraz „Hardkorowy romans” Ewy Illouz – podał „Press-Service Monitoring Mediów” w pierwszej analizie z cyklu „Rynek nowości …
Wyświetlono 25% materiału - 46 słów. Całość materiału zawiera 186 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki