Piątek, 11 grudnia 2015
Potrzeby e-commerce
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru415
"Polski e-przedsiębiorca chce poznać i zrozumieć użytkownika swojego sklepu. Korzysta w tym celu z Google Analytics i innych darmowych narzędzi. Zmiany layoutu dokonuje rzadko, ale kiedy już się na to decyduje, może na tym tylko zyskać. Nie jest jednak do końca przekonany, czy jego strona jest intuicyjna" - m.in. takie wnioski płyną z raportu poświęconego tematyce analityki internetowej, opracowanego przez firmę Analyzeo.   Rodzimi e-przedsiębiorcy stają przed koniecznością kreowania coraz nowszych i efektywniejszych sposobów dotarcie do klienta. Coraz większe zainteresowanie generują techniki obliczone na dostosowywanie strony do jego oczekiwań i przyzwyczajeń, których poznanie możliwe jest dzięki analityce internetowej. Potwierdza to badanie Analyzeo - 90,6 proc. badanych twierdzi bowiem, że wiedza o tym, jak użytkownik zachowuje się w sklepie, a więc świadomość tego, "w co klika i jak przewija" może mieć wpływ na wzrost sprzedaży. 92 proc. badanych e-przedsiębiorców deklaruje podejmowanie starań, które pozwalają jak najbardziej poznać swoich użytkowników. Do najczęściej znanych zachowań należą liczba wizyt (87,8 proc.), średni czas spędzony na stronie (73,8 proc.) oraz miejsca, które cieszą się największą klikalnością (63,5 proc.). Tylko 1/3 (34,6 proc.) orientuje się natomiast, które …
Wyświetlono 25% materiału - 180 słów. Całość materiału zawiera 721 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się