Wtorek, 10 października 2006
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru179


6 października odbyło się kolejne szkolenie Biblioteki Analiz. Spotkanie zatytułowane „Sprzedawca doskonały czyli vademecum skutecznego handlowca” prowadził Artur Pawłowski, doświadczony menedżer i wykładowca, do niedawna prezes hurtowni Wkra.

Uczestnicy zapoznali się z panoramą czynników wpływających na rzeczywistość, w jakiej pracują, poznali metody komunikowania się z ludźmi, socjotechnik pracy z klientem czy sposobów automotywacji. Dyskutowano również o istniejących wariantach kultury organizacyjnej w firmach.

Szkolenie było tym ciekawsze, że wymagało od uczestników bezpośredniego zaangażowania się i osobistego odniesienia do tez stawianych przez prowadzącego. Pozwoliło to na jednoczesną wyminę doświadczeń w pracy z klientami.

W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele handlowi takich firm jak: Platon, Bertelsmann Media, Wydawnictwo Nowik, Dobra 28 czy Media Rodzina.

Wszystkich zapraszamy na następne szkolenia organizowane przez Bibliotekę Analiz. Bliższe informacje już wkrótce.

Autor: (PW)