Poniedziałek, 23 października 2017
Jesienne Targi Super Siódemki
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru468
W dobie dynamicznego rozwoju technik komunikacyjnych opartych na internecie, gdzie odbywa stała prezentacja informacji promocyjno-handlowych, w dalszym ciągu pozostaje obszar do bezpośredniego kontaktu między przedstawicielami poszczególnych elementów łańcucha dostaw. Stąd w tegorocznych, Jesiennych Targach Super Siódemki, które na początku października zorganizowano w Hotelu Ossa Congress & Spa w Rawie Mazowieckiej, uczestniczyło ponad 100 wystawców, w tym kilkanaście firm wydawniczych (m.in. Grupa Wydawnicza Foksal, Media Service Zawada, Zwierciadło, MT Biznes, Ameet, Wydawnictwo Martel, Aksjomat, Wydawnictwo Niko, Nasza Księgarnia, Zielona Sowa, Edgard). – Liczy się przede wszystkim budowanie relacji – mówi Lucjan Wypych, właściciel hurtowni Super Siódemka. Jego zdaniem wydawcy wybierają uczestnictwo w targach, ponieważ często jest to jedyna okazja w ciągu roku, gdy mogą potkać się z właścicielami księgarń. – Dla wielu z nich nie liczy się nawet sprzedaż zrealizowana na targach, ale przede wszystkim możliwość prezentacji oferty – fakt że księgarz może dany tytuł lub produkt wziąć do ręki i zapoznać się z nim. Nasi handlowcy także nie są w stanie dotrzeć do wszystkich odbiorców, tak by na żywo zapoznać ich z wszystkimi interesującymi produktami – opowiada szef poznańskiej firmy dystrybucyjnej. Jaki zatem sens – w dobie wszechobecnego komunikowania za pośrednictwem internetu – ma pojawianie się na tego typy targach produktowych? – Wbrew pozorom olbrzymi. Przede wszystkim można dotknąć konkretnej książki, a dzięki temu samodzielnie ocenić jej potencjał sprzedażowy, atrakcyjność dla klientów. Poza tym …
Wyświetlono 25% materiału - 224 słów. Całość materiału zawiera 897 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się