Wtorek, 28 grudnia 2010
Książkowe „Gazele Biznesu” 2010
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru290
Dziennik „Puls Biznesu” zaprezentował jedenaste zestawienie rankingu „Gazele Biznesu”, dla najdynamiczniej rozwijających się polskich firm, przygotowanego we współpracy z Coface Poland. Także w branży wydawniczej jest to cenione wyróżnienie, na które chętnie powołują się nagrodzone firmy. Debiutant najlepszy W tegorocznym rankingu, w którym oceniano wyniki firm w okresie 20072009, sklasyfikowano 3500 przedsiębiorstw z całego kraju, których przychody nie były niższe niż 3 mln zł i nie wyższe niż 200 mln zł. Jak podkreślają twórcy rankingu, była to edycja wyjątkowa. Lista, która uwzględnia rezultaty działalności w kryzysowym roku 2009, skurczyła się o 12,5 proc. Ponadto aż 70 proc. notowanych …
Wyświetlono 25% materiału - 98 słów. Całość materiału zawiera 395 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się