Wtorek, 31 maja 2011
Spadek w pierwszym kwartale
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru301
 Podczas II Warszawskich Targów Książki Ogólnopolski System Dystrybucji Wydawnictw Azymut zaprosił swoich partnerów na doroczne spotkanie targowe. W szczelnie wypełnionej Sali Kisielewskiego goście firmy z wielką uwagą zapoznali się z prezentacją przedstawioną przez Teresę Włochyńską, prezesa firmy. W ubiegłym roku Azymut osiągnął 189,2 mln zł przychodu i wypracował 6,2 mln zł zysku netto. Łączny obrót obejmujący hurt i dystrybucję osiągnął poziom 307 mln zł. Azymut współpracował z 1830 wydawcami, w swoim katalogu ma ponad 95 tys. tytułów książek, a w roku ubiegłym wydawcy skierowali do dystrybucji blisko 14,5 tys. tytułów. Firma współpracowała w 2010 roku z 2357 bibliotekami, 1177 …
Wyświetlono 25% materiału - 99 słów. Całość materiału zawiera 399 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się