Sobota, 13 maja 2006
Głosy i opinie
CzasopismoWiadomości Księgarskie
Tekst pochodzi z numeru46
Jedni lubią kupować w hipermarketach, inni preferują mniejsze placówki handlowe, a jeszcze inni – te położone najbliżej miejsca zamieszkania. Nie oznacza to, że ten sam klient nie pojawia się we wszystkich tych miejscach. Podobnie jest i w naszej branży. Modne są placówki wielkopowierzchniowe i wielokondygnacyjne (megastory), które wpisały się już w krajobraz i cieszą się bardzo dużą popularnością wśród młodzieży. Osobiście nie czuje się w nich najlepiej, ale zaglądam przy różnych okazjach ze względów zawodowych. Chociaż zdarzają się wielkie wnętrza, które poprzez interesujące zagospodarowanie i ciekawy etalaż książek poprawiają samopoczucie (warszawski Traffic Club czy praski „Palac Knih” przy Vaclavskem namesti). Można przypuszczać, że w najbliższych latach księgarstwo będzie rozwijać się wielotorowo. Z jednej strony powstawać będą kolejne wielkie placówki, których bywalcami będą ci, którzy często goszczą w hipermarketach, bo taka forma zakupów im odpowiada – zresztą część tych superksięgarń lokuje się w centrach handlowych. Z drugiej zaś strony powiększające swój stan …
Wyświetlono 25% materiału - 151 słów. Całość materiału zawiera 606 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki