Wtorek, 11 sierpnia 2009
Warsztat PR-owca
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru253
Kryzys zadomowił się w reklamie, coraz głośniej puka także do naszych PR-owych drzwi. Wielu z nas stanęło lub niebawem stanie przed dylematem, jak działać w tych „zoptymalizowanych” czasach… Lekarstwem na coraz częstsze, stawiane przez klientów, zarządy i właścicieli pytanie „czy to musi tyle kosztować?” może być… kreatywność. „Kreatywnie”. U wielu z Państwa to słowo wzbudza pewnie uśmiech politowania, bo przypomina najnudniejsze spotkania firmowe. Umówmy się zatem, że będziemy mówić o tworzeniu działań niekonwencjonalnych, które mają przynieść efekt nie mniejszy niż przy realizacji standardowych projektów. Pomysłowość i umiejętność odejścia od utartych szlaków myślowych jest tutaj kluczem – niezależnie, czy mówimy o PR produktowym, działaniach CSR (społecznej odpowiedzialności) czy kampaniach politycznych. Myśląc o odbiorcy Załóżmy przez chwilę najprostszy model – naszym zadaniem jest obsługa produktu, który ma kilkanaście odpowiedników na rynku, a tematem zajmuje się garstka dziennikarzy. Jeżeli ktoś otarł się o dziennikarstwo, to wie, że zazwyczaj oznacza to kilkanaście informacji prasowych w podobnym klimacie, różniących się od siebie nazwą produktu. W rzeczywistości każde odbiegające od normy novum ma większe szanse powodzenia. Im bardziej podejdziemy do naszych działań PR „inaczej”, tym mniejsze zagrożenie, że ktoś wpadnie na ten sam pomysł, ale i większa szansa, że efekt …
Wyświetlono 25% materiału - 194 słów. Całość materiału zawiera 777 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się