Poniedziałek, 16 marca 2015
Najnowsze trendy w e-commerce
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru403
Według ustaleń firmy badawczej Ipsos, handel mobilny rośnie w Polsce trzykrotnie szybciej niż cały sektor e-commerce. Według prognoz od 2013 do 2016 roku średnia roczna stopa wzrostu handlu mobilnego w Polsce ma wynieść 32,8 proc., w porównaniu do 10,4 proc. wzrostu w przypadku e-handlu ogółem (uwzględniającego już handel mobilny). Intensywniejszy rozwój handlu mobilnego rozpoczął się w 2013 roku. Przychody tego sektora e-commerce wyniosły wówczas 1,5 mld zł. Natomiast ich przewidywany poziom na koniec 2016 roku ma wynieść 3,5 mld zł. Jak wynika z najnowszego badania Ipsos, 26 proc. polskich kupujących online w ciągu 12 miesięcy robiło …
Wyświetlono 25% materiału - 96 słów. Całość materiału zawiera 384 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się