środa, 4 lutego 2015
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru400
„Arkadiusz Seidler dołączył do zespołu Audioteki – serwisu będącego liderem na rynku audiobooków. Seidler stanął na czele nowo powstałego działu kontentu i produkcji. Do jego obowiązków należy budowanie relacji handlowych z wydawcami, pozyskiwanie nowych tytułów do produkcji audiobooków zarówno na zlecenie samych wydawców jak i w ramach własnej działalności wydawniczej Audioteki” – informuje firma. Arkadiusz Seidler z rynkiem książki związany jest od ponad czternastu lat. Dotychczasowe doświadczenie zdobywał pracując m.in. w wydawnictwie Bellona, gdzie zajmował się marketingiem, sprzedażą i kolportażem, oraz jako dyrektor marketingu i sprzedaży …
Wyświetlono 25% materiału - 86 słów. Całość materiału zawiera 345 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się