Poniedziałek, 29 listopada 2010
Wydawnictwo Klubu dla Ciebie
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru288
Od kilku miesięcy jedynym właścicielem firmy KDC jest spółka Weltbild. Przyjęta w ostatnim czasie strategia rozwoju wydawnictwa Klubu Dla Ciebie daleko wykracza poza dotychczasową działalność. Jak wiadomo, dotychczasowym priorytetem dla oficyny była produkcja obliczona na potrzeby katalogu wysyłkowego Klubu dla Ciebie. Na rynek otwarty trafiały zazwyczaj końcówki nakładów. Według nowej strategii pełnoprawnym kanałem dystrybucyjnym ma stać się rynek otwarty. Za realizację planu przekształcenia i rozwoju oficyny odpowiada dyrektor wydawniczy Arkadiusz Nakoniecznik, który kreuje ofertę wydawniczą i zarządza zespołem. Za wyszukiwanie pozycji do wydania odpowiada czwórka redaktorów inicjujących. Dyskusja nad pozyskanymi tytułami, ich potencjałem sprzedażowym, wyglądem okładki, terminem wydania odbywa się podczas cotygodniowych spotkań redakcyjnych. Oprócz dwóch wymienionych kanałów dystrybucji istnieje trzeci, który zdaniem przedstawicieli firmy, rozwija się coraz dynamiczniej: sklep internetowy KDC.pl, który w opublikowanym w ostatnim czasie corocznym rankingu portalu ekonomicznego Money.pl i tygodnika „Wprost”, na najlepsze eksięgarnie zajął siódme miejsce. W jaki sposób są dzielone nakłady przygotowywanych do sprzedaży publikacji? – Co miesiąc odbywają się spotkania robocze w szerszym gronie, poświęcone przede wszystkim planowaniu, z trzy-, czteromiesięcznym wyprzedzeniem, oferty do kolejnych katalogów. Wówczas ustalamy, które publikacje i w jakich ilościach trafią do obrotu katalogowego, którym zarządza obecnie Agnieszka Jastrzębska, a …
Wyświetlono 25% materiału - 192 słów. Całość materiału zawiera 770 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się