Poniedziałek, 28 sierpnia 2006
Nowe wydawnictwo Publikata
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru176
We wrześniu rozpocznie działalność nowa oficyna w Grupie Wydawniczej Publicat. Jej nazwa brzmi Papilon. Pisana przez dwa „l” znaczy po francusku „motyl”. Szefowie nowego wydawnictwa mają jednak nadzieję, że żyć będzie ono znacznie dłużej. – Naszym celem jest to, aby czytelnicy, którzy będą kupować książki Papilonu, byli przekonani, że zrobili dobrą inwestycję. W perspektywie wieloletniej życzyłabym sobie natomiast, by ci sami ludzie wspominali nasze książki z takim samym rozrzewnieniem, z jakim my wspominamy lektury naszego dzieciństwa, na których się wychowaliśmy. Chcemy na trwałe zapisać się w świadomości Polaków – deklaruje Joanna Salak, dyrektor wydawniczy i wiceprezes. Firma ma się specjalizować przede wszystkim w literaturze dziecięcej. Działa jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, w której 100 proc. udziałów ma Publicat. Zarejestrowana została w Warszawie. Na kapitał wydawnictwa składa się aport wartości niematerialnych i prawnych oraz środki finansowe. Jakie – o tym właściciele mówią niechętnie. – Możemy powiedzieć, że na starcie wydawnictwo ma bardzo mocne podstawy kapitałowe. Zaczynamy przed czwartym kwartałem, więc ani oferta ani przychody z jej sprzedaży nie będą jeszcze w tym roku imponujące. Jeszcze w tym roku zamierzamy opublikować 28 tytułów – mówi Mikołaj Burchard, prezes spółki, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. W początkowym etapie firma będzie zatrudniać siedem osób. Zarząd jest dwuosobowy. Otwarci są na kontakty ze strony redaktorów, ilustratorów, fotografików i inne osoby pracujące samodzielnie, chcące wziąć udział w powstawaniu nowych produktów. W tym roku – łącznie z Papilonem – Grupa Wydawnicza Publicat zamierza osiągnąć ok. 52 mln zł przychodu, rok 2007 powinna zamknąć przychodami ponad 60 mln zł, zaś 2009 około 80 mln zł. Od początku Papilon ma być firmą rentowną. Przewidywany zwrot nakładów inwestycyjnych nastąpi w perspektywie trzech lat. Wydawnictwo będzie opierać się na trzech grupach produktowych. Książki dla dzieci w przedziale 0-8 lat …
Wyświetlono 25% materiału - 288 słów. Całość materiału zawiera 1154 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się