Wtorek, 25 listopada 2014
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru395
„Na pewno było gorzej niż rok wcześniej, ale nie gorzej, niż się spodziewaliśmy. Odpadły podręczniki dla pierwszaków, które generowały niespełna 10 proc. obrotów – ale akurat na nich mieliśmy najniższe marże, sięgające zaledwie 1,5 proc., więc na poziomie zysku cios nie jest zbyt silny” – podsumował tegoroczny sezon podręcznikowy na łamach „Pulsu Biznesu” Paweł Żurowski, prezes i główny akcjonariusz notowanej na NewConnect spółki PIK, która do tego roku specjalizowała się w sprzedaży podręczników (nowych i używanych) w tymczasowych punktach sprzedaży działających sezonowo. W tym roku spółka otworzyła 75 takich placówek, o 40 więcej niż w 2012 roku. Jak wynika z raportu finansowego firmy w trzecim kwartale zanotowała …
Wyświetlono 25% materiału - 107 słów. Całość materiału zawiera 429 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się