Poniedziałek, 13 marca 2006
Książka dla Dzieci i Młodzieży
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 163
Rynek książki dla dzieci i młodzieży ma się w Polsce średnio, a jego syntetyczne wyniki zależą od tego, czy w danym roku pani Rowling opublikuje kolejny tom przygód Harry Pottera… Taka sytuacja wyznacza szeroki kontekst rynkowo-kulturowy odbywających się w dniach 3-5 marca jubileuszowych, bo piątych, Poznańskich Spotkań Targowych Książka dla Dzieci i Młodzieży. Wg przytoczonych w materiałach targowych badań Pentora, w 2005 roku statystyczny Polak spędzał przed telewizorem ponad cztery godziny dziennie, w czasie wolnym jedynie 19 proc. rodaków sięgnęło po książkę. Zatem kolejnego przełomu w dziejach poznańskiej imprezy, wytrwale budującej swoje miejsce na mapie książkowych imprez targowych, raczej być nie mogło. W oczekiwaniu na wydawców edukacyjnych Ogólna liczba wystawców, niemal 50, była identyczna jak w roku ubiegłym. Pojawiły się debiuty wydawnicze (Milo, Dwie Siostry, Wytwórnia) oraz szereg oficyn „starych”. Poza miejscowymi firmami, …
Wyświetlono 25% materiału - 133 słów. Całość materiału zawiera 532 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki